Urnik v waldorfski šoli je zasnovan glede na:

- kvaliteto posameznega dneva (ponedeljek je bolj zaspan – zato se začnja z ritmičnim delom, da se prebudimo; sreda je dan ustvarjalnosti; v petek se ves čas nameni ponavljanju,…) in

- glede na kvaliteto posameznega obdobja v dopoldnevu (zjutraj po pozdravu sledijo kratke novice, ko vsak, ki to želi pove kaj se mu je pomembnega zgodilo prejšnji dan, na poti v šolo. S tem se osvobodi zunanjih vtisov in se lahko posveti šolskemu delu; sledi glavna ura, kjer se obravnava predmet aktualne epohe: ponavljanje, razlaga nove snovi, pogovor, zapis v zvezke.)

Dnevni razpored učnih ur je tako prilagojen notranjim življenjskim zahtevam odraščajočega človeka. Šolski dan se v waldorfski šoli začne s predmeti, pri katerih je še posebej potrebno jasno mišljenje, razumevanje in predstavljanje (glavna ura oz. epoha). Glavni uri sledijo predmeti, ki se izvajajo čez celo šolsko leto:  tuji jeziki, športna vzgoja, evritmija, ročne spretnosti, glasba – predmeti, ki zahtevajo predvsem nenehno vajo.